Binnen en buiten de lijntjes kleuren

Mission statement: Wij willen dat kinderen gelukkig zijn. Dat zij later als volwassene een positieve bijdrage kunnen leveren aan de samenleving. Onze leerlingen leren omdat het ertoe doet. Niet omdat het moet. Wij willen dat zij elke dag geprikkeld worden. Daarom laten we kinderen op hun eigen niveau en tempo leren. Met hun persoonlijke leerdoelen als leidraad. Zodat zij onze school verlaten als tieners die klaar zijn voor het voortgezet onderwijs.

OBS De Wije - Foto 2

Wij

Op onze school doen we het samen. Dat geldt voor de leerkrachten en kinderen. En natuurlijk ook voor de ouders.

Je

Samen met de leerkracht stippel jij jouw eigen leerweg uit. Je mag zijn wie je bent. Jij leert op de manier die het beste bij jou past. Een echte ontdekkingstocht.

Wij+je=samen

Je staat er dus niet alleen voor. We gaan samen ontdekken waar je goed in bent. Hoe je het beste leert. Daarom beloven we om samen jouw weg te ontdekken.

Samen zijn wij heel divers

Stichting De Mare is de overkoepeling van alle openbare scholen in Salland. Dus ook voor De Wije. Voor ieder kind een eigen plekje op school. Een plek waar iedere leerling aangemoedigd wordt om te ontdekken. En het allerbelangrijkste voor ons is dat iedereen gelukkig naar school gaat!

OBS De Wije - Onze school
Openbare school De Wije in Wijhe